عاشقانه

سلام دوستان عزیز اینجا واسه دل خودم مینویسم دلی که شکست ولی صداش نیومد

عاشقانه

سلام دوستان عزیز اینجا واسه دل خودم مینویسم دلی که شکست ولی صداش نیومد

*"" مجنون*""

یک شبی مجنون نمازش را شکست  

بی وضو در کوچه لیلا نشست 

 

عشق آن شب مست مستش کرده بود 

قارغ از جام الستش کرده بود 

 

سجده ای زد بر لب درگاه او 

پرز لیلا شد دل پر آه او 

 

گفت یارب از چه خوارم کرده ای  

بر صلیب عشق دارم کرده ای 

 

جام لیلا را به دستم داده ای 

وندر این بازی شکستم داده ای 

 

نشتر عشقش به جانم میزنی 

دردم از لیلاست آنم میزنی 

 

خسته ام زین عشق دل خونم مکن 

من که مجنونم تو مجنونم مکن 

 

مرد این بازیچه دیکر نیستم 

این تو ولیلای تو..من نیستم 

 

گفت ای دیوانه لیلایت منم  

در رگت پیدا و پنهانت منم 

 

سالها باجور لیلا ساختی 

من کنارت بودم ونشناختی 

 

عشق لیلا در دلت انداختم 

صد قمار عشق یک جا باختم 

 

کردمت آواره صحرا نشد 

گفتم عاقل میشوی اما نشد 

 

سوختم در حسرت یک یاربت 

غیر لیلا برنیامد از لبت 

 

روزو شب اورا صدا کردی ولی 

دیدم امشب بامنی گفتم بلی 

 

مطمئن بودم به من سر میزنی 

در حریم خانه ام در میزنی  

 

حال این لیلا که خوارت کرده بود 

درس عشقش بیقرارت کرده بود 

 

مرد راهش باش تا شاهت کنم 

صد چو لیلا کشته در راهت کنم 

 

 

 

عکس تصویر تصاویر پیچک ، بهاربیست Www.bahar22.com

نظرات 6 + ارسال نظر
site01 سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:18 ب.ظ http://www.site01.ccz.ir

01518979144گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.site01.ccz.ir

ایلیا چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:11 ق.ظ http://ghalbezakhmi.blogsky.com

شعری برای لب هایت می نویسم


برای جاوید خنده هایت

وقتی که عشق از دل می سراید

طرح طنازی هایت را . . .

تو از همیشه ارغوانی تری

و رنگ بهار پلک هایت

عجیب جاودانه به بوم می زند. . .



می نوازی

پرده ی عشاق را

در ترنم آغازین لبخند دیدار. . .



همچنان زیبایی

به تداوم دل انگیز ترین صبح آواز. . .

همیشه سبز باش

بر بوم جاودانه ی عشق من. . .
************************************
قالب جدید مبارک

ممنونم قالب تو ازمن قشنگتره
خوشحالم که سر میزنی

eli... چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:14 ب.ظ http://eshghemamnoo-1380.blogsky.com/

سلام خسته نباشی
همونطور که گفته بودم اومدم

بازم سر بزن خوشحال میشم منم سر میزنم

ایام به کام

سلام ممنون از حضورت حتما میام عزیزم

تنهاترین عاشق(مهدی) چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:18 ب.ظ

عشقت کیه؟؟

یعنی اسمشو بگم!؟؟؟ آرمین

سلطان غم علی تنها پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:00 ب.ظ http://www.alitanha44.blogfa.com/

سلام مرسی که امدی به وبلاگم سر زدی

ولی خودمونیمااااااااااااااااا مثل وبلاگه منه . فکر کنم صلیغه هامون مثل هم باشه اگه میخای بیا به هم کمک کنیم برای زیبایی وبلاگمان

طلطان غم علی تنها

سلام ممنون که سر میزنی بعدش علی جان فکر نکنی کپی برداری کردمااااااااااااا
چشم حتما تو نظرت هر چی بگی باشه

محمد پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:40 ب.ظ http://sedayesokoot.blogsky.com

همه ما آدما دور و برمون یکی هست که دلش میخواد با ما باشه . حیف . حیف که دیر متوجه میشیم

آره درسته ولی منظورت چیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد