عاشقانه

سلام دوستان عزیز اینجا واسه دل خودم مینویسم دلی که شکست ولی صداش نیومد

عاشقانه

سلام دوستان عزیز اینجا واسه دل خودم مینویسم دلی که شکست ولی صداش نیومد

عشق یعنی.........

یه روز دیدی خودت اینجایی و دلت یه جای دیگه..بدون که کار از کار گذشته و تو عاشق شدی 

 

طوری میشه که قلبت فقط و  فقط واسه عشق میتپه،چقدر قشنگه عاشق بودن و مثل شمع  

 سوختن 

 

همه چی با یک نگاه شروع میشه ، این نگاه مثل نگاه های دیگه نیست، 

 

 یه چیزی داره که اونای دیگه ندارن..... 

 

محو زیبایی نگاهش میشی، تا ابدتصویر زیبای نگاهش رو تو قلبت حبس میکنی، نه اصلا میذاریش  

 

توی یه صندوق درش رو هم قفل میکنی تا کسی بهش دست نزنه. 

 

حتی وقتی با عشقت روی یه سکو میشینی و واسه ساعتهای متمادی باهاش حرف نمیزنی وقتی  

 

ازش دور میشی احساس میکنی قشنگترین گفتگوی عمرت را داری با کسی از دست میدی 

 

میبینی کار دل رو؟........ 

 

شب میای که بخوابی مگه فکرش میذاره؟! خلاصه بعد یه جنگ و جدال طولانی با خودت چشات  

 

رو هم میذاری ولی همش از خواب میپری.... از چیزی میترسی... 

 

صبح که از خواب پا میشی نه میتونی چیزی بخوری نه کاری انجام بدی فقط و فقط اونه که 

 

توی فکرو ذهنت قدم میزنه 

 

راه میفتی تو کوچه خیابون هرجا که میری هرچه که میبینی فقط اونه گویا همه چی از بین رفته و  

 

فقط اون مونده طوری بهش عادت میکنی که اگه یه روز نبینیش دنیا به آخر میرسه 

 

وقتی با اونی مثل اینکه تو آسمونا سیر میکنی وقتی بهت نگاه میکنه گویا همه دنیارو بهت میدن 

 

گرچه عشق نه حرفی میزنه و نه نگاهی میکنه! 

 

آخه خاصیت عشق همینه آدم رو عاشق میکنه بعد ولش میکنه به امون خدا.... 

  

 

 

 

*"" مجنون*""

یک شبی مجنون نمازش را شکست  

بی وضو در کوچه لیلا نشست 

 

عشق آن شب مست مستش کرده بود 

قارغ از جام الستش کرده بود 

 

سجده ای زد بر لب درگاه او 

پرز لیلا شد دل پر آه او 

 

گفت یارب از چه خوارم کرده ای  

بر صلیب عشق دارم کرده ای 

 

جام لیلا را به دستم داده ای 

وندر این بازی شکستم داده ای 

 

نشتر عشقش به جانم میزنی 

دردم از لیلاست آنم میزنی 

 

خسته ام زین عشق دل خونم مکن 

من که مجنونم تو مجنونم مکن 

 

مرد این بازیچه دیکر نیستم 

این تو ولیلای تو..من نیستم 

 

گفت ای دیوانه لیلایت منم  

در رگت پیدا و پنهانت منم 

 

سالها باجور لیلا ساختی 

من کنارت بودم ونشناختی 

 

عشق لیلا در دلت انداختم 

صد قمار عشق یک جا باختم 

 

کردمت آواره صحرا نشد 

گفتم عاقل میشوی اما نشد 

 

سوختم در حسرت یک یاربت 

غیر لیلا برنیامد از لبت 

 

روزو شب اورا صدا کردی ولی 

دیدم امشب بامنی گفتم بلی 

 

مطمئن بودم به من سر میزنی 

در حریم خانه ام در میزنی  

 

حال این لیلا که خوارت کرده بود 

درس عشقش بیقرارت کرده بود 

 

مرد راهش باش تا شاهت کنم 

صد چو لیلا کشته در راهت کنم 

 

 

 

عکس تصویر تصاویر پیچک ، بهاربیست Www.bahar22.com

~¤* ولنتاین مبارک*¤~

اگر باران بودم انقدر میباریدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم  

 

اگر اشک بودم مثل باران بهاری به پایت می گریستم  

 

اگر گل بودم شاخه ای از وجودم را تقدیم وجود عزیزت میکردم  

 

اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برایت مینواختم  

 

ولی افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل ونه عشق   

 

اما هرچه هستم  

 

 

دوستت دارم 

 

 

*~*ولنتاینت مبارک*~* 

 

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

صبر کن

صبر کن عشق تو تفسیر شود بعد برو 

                       

                          یا دل از ماندن تو سیر شود بعد برو  

 

خواب دیدی که دل دست به دامان تو شد 

 

                          تو بمان خواب تو تعبیر شود بعد برو 

 

لحظه ای باد تورا خواند که با او بروی 

 

                         تو بمان تا به یقین دیر شود بعد برو 

 

صبر کن عشق زمینگیر شود بعد برو 

 

                         یا دل از دیده تو سیر شود بعد برو 

 

تو اگر کوچ کنی بغض خدا میشکند 

 

                         تو بمان گریه به زنجیر شود بعد برو 

 

 

 

 

                                         

عکس تصویر تصاویر پیچک ، بهاربیست Www.bahar22.com

دو عاشق

دنیارو بد ساخته اند کسی را که دوست داری تورا دوست نمیدارد کسی که تورا دوست دارد تو دوستش نمیداری اما کسی که تو دوستش داری و او هم تورا دوست دارد به رسم و آئین زندگی هرگز به هم نمیرسند. 

 

 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری دوم www.pichak.net کلیک کنید