عاشقانه

سلام دوستان عزیز اینجا واسه دل خودم مینویسم دلی که شکست ولی صداش نیومد

عاشقانه

سلام دوستان عزیز اینجا واسه دل خودم مینویسم دلی که شکست ولی صداش نیومد

~¤* ولنتاین مبارک*¤~

اگر باران بودم انقدر میباریدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم  

 

اگر اشک بودم مثل باران بهاری به پایت می گریستم  

 

اگر گل بودم شاخه ای از وجودم را تقدیم وجود عزیزت میکردم  

 

اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برایت مینواختم  

 

ولی افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل ونه عشق   

 

اما هرچه هستم  

 

 

دوستت دارم 

 

 

*~*ولنتاینت مبارک*~* 

 

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

نظرات 2 + ارسال نظر
advertisingblogs دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:54 ب.ظ http://advertisingblogs.mihanblog.com

محمد دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:05 ب.ظ

خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی قشنگ بود افرین

نظر لطفته ممنون سر میزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد